Sugkamera!

När jag satt och kollade på teve så tänkte jag på det här med smink och min blogg. Känner att det var länge sen jag lade upp en bild på mitt smink och dte beror mest på att min fantasi inte finns och att det blir bråttom varje morgon då jag är sjukt morgontrött så nästan allt jag gör blir i naturliga bruna färger vilket jag personligen tycker är sjukt snyggt. Och varför lägger jag inte upp bild på det på bloggen då ? Jo för att jag har en SKITkamera som inte vill få med färgerna på bild. Jag ser helt enkelt osminkad ut på bilderna och jag vill ju inte lägga på massor bara för att det ska synas på bilderna och sen se ut som ett freak på skolan. Men nu ikväll så tog jag svart, grönt och blått och slängde ihop lite på ena ögat, haha gissa om det ser kul ut eller.

Ja men en bild på skiten som är mycket snyggare irl som vanligt med min skit kamera, ge mig en nyyy!


 
Även om bilden är sjukt suddig så syndes färgerna rätt bra
Jag ber om ursäkt för mina klumpiga fransar, tog inte bort det befintliga sminket innan jag började med det här därför är det inte helt jämt heller, men men så illa blev det ändå inte, nu ska jag inte klaga ;)


Kommentarer
Postat av: elin

jag håller med! det borde inte gå till överdrift:)

2009-05-29 @ 23:34:39
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0