Allmänt + min mascara!

Hej hej jag är dålig på attt blogga just nu, ja det är jag faktist, men har ingen inspiration till sminkningar, naglar eller hår och plugg har jag så det räcker och blir över, så är det alltid vid loven då jag är dålig på att planera, men men det ska nog gå ska du se. Ja i alla fall, ingen inspiration=ingen bloggning då jag inte vill skriva massa meningslösa inlägg.
Har sett att mitt läsarantal sakta men säkert växer och det tycker jag ju är väldigt roligt, hoppas bara ni kommer tillbaka, då blir jag glad. Och är det någon som har någon fråga om någonting så är det bara att fråga så ska jag försöka svara så gott jag kan. Och nu eftersom jag har bestämt mig för att denna blogg enbart ska handla om yta så måste jag ju skriva något om det i detta inlägg också ;)

Så här kommer en bild på min fina mascara (: (bilden är dock tagen från isadoras hemsida) 

Ja det korta namnet Build-up Mascara Extra Volume 100% Waterproof har min mascara ;) och kommer från Isadora gör den också.
Priset ligger väl runt 100 lappen tror jag vilket är ett väldigt bra pris för en bra och stor mascara.
Man får lätt fina långa, separerade och naturliga fransar men man kan även bygga på många lager för att få tjockare fransar om man föredrar en mer "sminkad" effekt. Den är ganska blöt och tar ett litet tag innan den torkar helt vilket jag ser som både positivt och negativt, det är bra då man kan fixa och trixa med fransarna en längre tid utan att de klumpar sig men det är dåligt när man har bråttom och bara vill slänga på skiten. Då finns det stor risk att det kladdar när man blinkar eller tittar uppåt, men har man några sekunder på sig så fixar det oftast sig.
Helt enkelt en bra och billig mascara som även finns som icke vattenfast, men då mina fransar vägrar att hålla sig uppböjda med en "vanlig" mascara väljer jag den som är vattenfast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0