Rosa och rosett!

Hann aldrig lägga upp några bilder på sminket igår. Så jag tänkte göra det nu då.
Rosa och brunt var det. Ha sminkat ungefär som det lilabruna fast lite mindre av allt, lite mer naturligt.

Ser nu att bilder inte alls va sådär super bra, men det är i alla fall bilder.

   Med blixt.


 I alldeles för starkt solljus.

Ni får ursäkta mina ögonbryn som jag nu ser har lagt sig väldigt konstigt :P


På läpparna hade jag rosaguldigt glans :)


- Har du sminkat dig själv ?
- Jaa.
- Va fint det va.

Så lät det när jag handlade på Ica igår. Alltså hon i kassan frågade mig det. Vet ni hur glad man blir av en sådan liten kommentar. Jag var glad resten av dagen, kommer nog vara glad idag också. Så kom ihåg det, tycker ni någon annan har en fin tröja, fint hår, fina skor eller något så säg det till dom, man blir så glad över komplimanger.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

äh vilken fin blogg! söt frilla :D

2009-05-18 @ 16:21:41
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0