Älsklingarna!

Dålig på att uppdatera är vad jag har varit, men jag känner att det inte är någon mening att bara skriva för skrivandets skull, blir så meninslösa inlägg då. Just nu har det rådit idé torka på sminkfronten så då har jag inte haft mkt att skriva om. Men imorn har vi dansskolemästerskap och jag är skadad så jag kan inte dansa, så vi får se om det blir något sminkande, då ska jag se till att ta bilder och ladda upp. Men nog om det.

Här är två nykomlingar i min sminklåda, eller dom är typ en vecka gamla och jag älskar dom redan.

 

Försökte få till bilder med dom på huden men bilderna blev jätte dåliga, får försöka igen imorgon i dagsljus (:
 
Ja den vita heter White gold  och den bruna Chocolate
Båda är ifrån märket pop beauty och dom är helt underbara.

Dom funkar både torra och fuktiga, skimrar jättefint och är helt enkelt underbara. Vill ha fler fler fler. Tråkigt nog hade jag inte så mycket pengar kvar när jag hittade dessa på Kicks i sundsvall, annars hade nog alla färger blivit mina, köpte dem för halva priset vilket va 37:50:- helt klart värda varenda öre. Så om du bor i sundsvall, spring förbi kicks i stan och kolla, när jag var där hade dom 50% på allt "popsmink". Har du pengar över får du gärna köpa resten av färgerna till mig (a).

Men fy vad jag svamlar nu, tillbaka till sminket. Båda skimrar fint och har bra pigmentering, dom är nu mina älsklingar och dom kommer garanterat användas flitigt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ååh tack så mycket vad glad jag blir :D och tack igen ^^ hehe

2009-05-23 @ 19:13:24
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0