Naglar

Tusan va dålig jag har varit på att skriva på sista tiden.
Har varit sjukt trött innan skolan och inte orkat sminka mig så mycket, har mest varit solpuder, massa skimmre och mascara, om jag ens orkat det.
Men i onsdags tror jag det va så sminkade jag alla tjejer i klassen för vi skulle ta ett 80-tals foto till niornas "fulkatalog" fast vi va så snygga så jag tror inte vi platsar där ;) Ja men i alla fall, hade kanske 1,5-2 timmar på mig för typ 8 tjejer, var sjukt stressad men hann med alla för utom en. Men men det var lugnt sa hon. I alla fall så fick jag freaka ut som aldrig förr och det är ju hur kul som helst. Men tror ni jag tog kort på allt eller, ne just det, jag är så jävla klantig och glömmer det. Men vi ska ha dom kläderna och sminket igen och då ska jag minsan ta kort på alla, det ska jag ha som krav för att dom ska få bli sminkade ;)

Men nu eftersom att det här bara ska handla om yta så ska jag komma med ett tips också.


Det här mirakel kitet fick jag i födelsedags present av min bror och eftersom det står på förpackningen att det tar 1-4 veckor innan man ser resultat så kan jag inte riktigt ressencera den ännu. Men måste säga att efter ungefär 1.5 vecka så har jag redan märkt ressultat, inga mirakel men ädå ressultat. Mina naglar skivar sig mindre och mina nagelband går inte sönder lika mycket som förut.
Så med tanke på att det kostar ungefär 149:- beroende på affär så är det verkligen kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0