Marmorering

Idag har jag testat något nytt väldigt roligt. Nämligen nagelmarmorering. Och jag tycker faktist att det blev väldigt bra för att vara första gången. Det var lite krångligt att få till ett mönster jag gillade då mina nagellack inte var allt för nya och bra. Men tillslut blev jag ändå hyffsat nöjd, det skulle gå att fixa till lite mer och så ska jag ta bort mer lack som kommit utanför sedan men här är i alla fall ressultatet.


Man ser lite rester i kanterna men det ska bort senare när det torkat lite mer och jag inte riskerar att förstöra allting.
   
  
Jag tycker att det var ett väldigt roligt och hyffsat enkelt sätt att få coola naglar på.

Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Jättefint resultat, och visst är det kul? Gör också so du och tar bort de sista resterna när allt är torrt. Nästa gång du gör så testa med ett vitt lack på nageln du ska marmorera, färgerna blir jättefina då! :)

2009-05-12 @ 16:23:44
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0