Ingen inspiration, eller ?

Haha precis efter att jag hade skrivit att jag inte hade någon inspiration i det förra inlägget så gick jag och kollade i mammas "pysselskåp" och där hittade jag lite glitter. Så ja från dagens väldigt enkla lätt bronsade ögon fick det bli glitterkalas. Dock har inte sminket riktigt velat gått min väg idag, skulle först fixa lösfransar imorse och dom ville väl inte bli rikitgt så snygga som jag hadde tänkt mig, men fastnade gjorde dom och då hann jag inte ta bort och fixa om så dom fick hänga med under dagen. Sen nu när glittret skulle på såg jag att inte sminket hade suttit så bra somjag hade tänkt mig och när jag skulle bättra på ville det inte bli helt jämnt, men men, alla dagar är inte bra på alla plan.

Men här är i alla fall lite bilder på det bästa av mina ögon.

  Med blixt

 suddig utan blixt.



Ja ni kanske ser bristerna i sminket, annars så är det väl bra om ni inte gör det ;)


Kommentarer
Postat av: elin

äsh jag har ingen aning :D

2009-05-28 @ 16:32:51
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: elin

har du förresten någon ide om något du tycker jag ska skriva i ett inlägg. något du vill veta eller så? :)

2009-05-28 @ 16:35:20
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0