Äntligen!

Nu har jag äntligen tagit tag i saken som jag länge velat göra. En blogg som bara kommer att handla om ytlighet och mina tankar kring ämnet, på så sätt kan det bli lite djupare ibland men jag ska försöka hålla mig till utsidan nästan hela tiden. Jag kommer inte ha några krav på mig att uppdatera mkt utan jag tänker uppdatera när jag har något nytt tips eller någon ny sminkning jag vill visa, så om ni nu läser så kommer ni inte kunna klaga på uppdateringen, eller klaga kan ni men jag tänker inte pressa mig själv.
Och allt jag kommer att skriva här är vad jag tycker, hur jag sminkar och vilka produkter jag gillar. Det jag tipsar om kanske inte alls passar dig eller det kanske egentligen är helt fel enligt andra "riktiga" skönhetsråd, men det skiter jag i, för de här är min blogg och här skriver jag vad jag vill :) Ja nu vet ni det också. Så nu tänker jag helt enkelt sätta igång med att skriva roliga inlägg. ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

nice:D välkommen hit;D

2009-03-21 @ 02:51:34
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0