holografiskt!

Hejsan hopsan, här har ni henne, hon som inte orkat blogga på hur länge som helst. Och det syns på mitt läsarantal, buhu :( Jaja, vi får väl se, nu när sommaren kommer så blir det ju inte så mycket smink, och inte så mycket dator sittande för den delen heller.
Men under tiden jag som jag inte har bloggat så har jag hunnit med en helgkryssning till Riga, den ni. Ja i alla fall så köpte jag ett nagellack i Riga för typ 20:- om ens det. Jag tänkte att ja men det kanske funkar ungefär som budgetlacken hemma i Sverige. Men vet i, det är det bästa lack jag har, det är holografiskt och super fint och jag målade på det för typ 3 dagar sen utan överlack och ändå sitter det. Visst det har lossnat lite lite längst ut på nageln men det syns bara på bilder. På mig brukar lacken börja skavas av efter första dagen, men inte det här inte. ååå varför köpte jag inte fler.

Ja som sagt det är holografiskt och lila, min favoritfärg, det kan inte bli bättre.

Här är några bilder, dock gör dom inte lacket helt rättvisa då det är finare i verkligheten.





Kommentarer
Postat av: elin

sant! :)

2009-06-26 @ 13:02:32
URL: http://elinstenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0