Hej hopp!

Hej här är tjejen som har varit sämst på att blogga. Jag har sminkat några tjejer i min klass inför en brännbollsturnering, det va 80-tal så mkt färg va det, men tror ni jag hann ta några kort? nej inte det inte. Sen sminkade jag några tjejer inför skolavslutningen, tog jag några kort då? nej inte det heller. Men nu ska det bli ändring, jag lovar att varje gång jag sminkar någon ska jag ta kort som kan läggas upp här.
Och ikväll ska jag vara med min vän Nike då ska jag ta kort och sen skriva ett inlägg hur jag gör det steg för steg. Det ska bli en brunsvart lätt sotning med guld. Passar fin fint om man vill ha markerade ögon men inte riktigt så hårt som svart sotning blir. Det kommer bli toppen snyggt.
Nu ska jag bara få min familj att vakna så jag kan få äta mina jordgubbar så jag får åka någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0