Sommar!

Jag som lovade att jag skulle visa amitt blå nagellack idag, men så blev det ju inte. Upptäckte nyss att jag är väldigt dålig på att måla naglarna, och då menar jag VÄLDIGT dålig. Så jag ska låta lacket torka över natten och sen ska jag visa er världens bästa tips för oss som inte är så stadig på handen imorgon. Sen LOVAR jag att det blir bilder på mina naglar så ni får se den underbara blåfärgen, det är sjukt snyggt.

I alla fall, idag sminkade jag mig trots det dåliga vädret i fina sommarfärger. Grönt, vitt och blått blev det. Det ville dock inte fastna på bild (ååå vad jag hatar min kamera). Fast jag tog några bilder ändå, så ni kan få se de som inte syns ;)




Man ser lite i alla fall.
Jag tycker om kombinationen av grönt, blått och vitt det blir så somrigt och jag tänker på vattnet.

Kommentarer
Postat av: Naildesign

sv: ja jag märkte det idag också, lackade om till ColorClubs All in och det flöt ut bra. SkyHigh var verkligen kassa applicering, tur (eller ska man säga otur..) att det inte bara var jag som hade upplevt det dåligt.



Kul att du tyckte om lacket dessutom! Har ett likadant själv och det holografiska är så läckert :D

2009-07-07 @ 22:50:49
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0