Min stora kärlek!

Jag har gått och blivit kär, på riktigt. Och nu tänker ni "Jaha och det hör hemma i en skönhetsblogg för att?". Men då ska jag tala om för er att det hör hemma här i allra högsta grad. Jag har nämligen gått och kärat ner mig i ett nagellack. Ett lila holografiskt nagellack, asså snart dör jag, så fint är det.

Har inte hunnit smörja nagelbanden, dom ser förskräckliga ut :/


Det bästa med holografiska lack är att man kan få en liten skada i lacket utan att det syns = du behöver inte måla om bara för att du råkar somna innan det är helt torrt och råkar få kuddtryck i nagellacket.
Som på den här bilden ser man min skada

Men som man ser på första bilden så syns den inte alls, så är det i verkligheten också, det syns bara i ytterst få sken/vinklar :)



Lacket är China glaze i färgen LOL och det tycker jag är LOL!

Lacket har jag fått av en annan bloggare naildesign, som är sjukt duktig på just nageldesign, efter att ha svarat på en grej på hennes blogg :) Jag bugar och bockar då hon fixade min stora kärlek, TACKAR TACKAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGGT!! :D

2009-07-11 @ 14:39:54
Postat av: lovisa

jag som komenterade

2009-07-11 @ 14:40:20
Postat av: jennifer

coolt nagellack ;P

2009-07-12 @ 17:44:30
URL: http://ferreberre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0