En rubrik skulle sitta fint!

Känner att jag varit inaktiv ett bra tag nu. Men jag skyller på att jag har spelat storsjöcupen (en fotbollscup som hålls i östersund varje sommar) därför har jag inte fixat så mycket med mitt utseende, typ en slarvig toffs är det jag åstadkommit. Men jag ska fixa lite bilder på mitt nya china glaze lack som är från kickskollektionen (tror jag) det blåa är det jag har, sjukt cool färg. Ska se om den fastnar på bild bara. Sen funderar jag på en gul/blå nagelmarmorering, får se om jag orkar ikväll.
Imorn ska jag i alla fall klippa mig (sjukt välbehövligt) och när jag ändå är på stan kanske jag får med något mer hem, vi får se.

Skriver mer om nagellacket imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0