Yran+guldlila smink (Y)

Nu i helgen har det varit storsjöyran här i östersund. Och för er som mot förmodan inte skulle veta vad det är så är det en ganska stor musikfestival. Så jag sminkade mig och en av mina kompisar, men tror ni att vi kom ihåg att föreviga det på bild? nja vi lyckades med en av totalt sex sminkningar. Så ja, jag lyckades få en av hennes ögonsminkningar på bild, men det är väl ganska bra gjort, inte. Men bättre än inget i alla fall.

Guld och lila önskades, och guld och lila blev det.

  



Glömde helt att fixa hennes bryn vilket syns lite, hon var dock väldigt fina bryn i sig själv, men lite borstning utav dom hade inte skadat, men sådär på kvällen när det är halvstressigt och man är påväg ut på partaj är det inget man tänker på utan det är sånt man ser nu när det inte går att fixa :)
Men men jag måste väl säg att jag är nöjd med denna look, lovisa har ju så sjukt fina och lättsminkade ögon så man kan ju knappt misslyckas, puss på det :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack för allt i helgen älskar dig! <3

2009-08-03 @ 23:02:31
URL: http://lovajsaa.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

fint! min lovis <3

2009-08-04 @ 12:43:55
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: malinhallerström

jag måste bara säga att du är sjukt duktig på att sminka :O

gillar din blogg :) (Y)

2009-08-04 @ 16:03:33
URL: http://malinhallerstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0