Akrylfärg

Nu har jag äntlgen köpt och provat akrylfärger på naglarna. Jag har läst många som använt det men det har inte kommit för mig att köpa det, och nu kan jag ju fråga mig varför, det är ju hur kul och enkelt som helst. Och med lite träning så tror jag att det kommer bli sjukt snyggt. Just nu är det bara snyggt ;)


(usch ch fy för mina torra nagelband)
Nu har jag bara testat och lekt lite, så det är inte tänkt att ha alla saker samtidigt.
Som grund har jag använt mig av depends nr. 159 som är ett härligt lavendellila lack.

Små klickasar med alla dekorerade naglar för sig
      

Kul var det och fler manikyrer med dessa färger kommer jag absolut göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0