Baby Pink

Även fast jag sitter vid datorn nästan dagligen så har jag nästan lyckats glömma bort min lilla blogg, vilket såklart inte är bra alls. Det är ju faktist väldigt roligt att läsa de gamla inläggen med nagellack och sminkningar man haft. Så nu ska jag försöka skriva lite oftare.

Tänkte visa upp ett väldigt väldigt fint och somrigt ljusrosa nagellack. Om jag förstått allt rätt så är det ett krämlack, jag har faktist aldrig riktigt förstått vilka lack som heter vad, t ex krämlack, hololack, duokrom osv. Kommer inte på fler som jag läst nu, dock vet jag vad ett hololack är men resten gissar jag bara på. Så om du är kunnig på detta område får du gärna upplysa mig :) Ja men som sagt så tänkte jag visa upp ett väldigt ljusrosa krämlack (?) från Nubar.



Färgen på detta sockersöta lack heter Baby pink och lacket är verkligen bebis rosa, super duper fint på bruna händer är det, tyvärr är inte mina händer bruna men ni kan ju föreställa er ;)



Jag älskar lack som är glansiga utan att skimra, dock har jag alldeles för få sånna lack (måste skaffa fler)
Ja i alla fall, detta är ett väldigt väldigt fint sommarlack, som ni ser ovan är det väldigt fint i solsken.



Men det är faktist väldigt fint fast det är skugga ute också. Inte jätte lättmålat men bra torktid är det, så jag tycker det jämnar ut sig då man kan köra ganska många lager på kort tid :)


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Får mig att tänka på smultron med mjölk. Mumsigt.

2009-08-17 @ 14:39:43
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0