Dundundundun!

Ja men nu var det ju ett välgit bra tag sen jag tipsade om någon av mina favoritbloggar. Har funderat på det och tänkte mig att minst ett bloggtips i veckan kan jag nog nästan lova. Håller ju på att gå igenom alla och kolla för att sedan kunna göra en top 10 lista. Men varje gång jag kollar så hittar jag någon ny som jag gillar väldigt mycket så vi får se om jag kan komma fram till hur listan ska se ut tillslut :)

Men ett tips ska ni få nu, det är på en av de mest kända bautybloggarna :) När jag precis hittade in hos henne för ganska länge så gillade jag den inte alls, jag vet inte varför men jag tror att den såg för proffsig och skrämmande ut. Det kan också bero på att hon inte har så mkt sminkningar och sådant utan mest produkttips och swatches, och förut letade jag ju mest bloggar med massa coola sminkbilder med massor av färg. Så jag slutade att läsa den helt och hållet ett bra tag. Sen när jag började kika runt i mina favoriter på datorn så låg hon kvar där och nu när jag tycker det är minst lika intressant att läsa om favoritprodukter och sånt och så passar, dun dun dun dun, Bjooti mig alldeles perfekt :)

Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

du är ju fan knäpp du, helt sant. kram på dig. <3

2009-08-26 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0