Fransk manikyr!

En liten uppdatering om vilka lack jag använde till mina fina skimmernaglar kommer här.

Först började jag med att måla det vita längst upp med ett lack från märket Trind. Det kommer från ett manikyrset där man får underlack, det vita lacket och överlack. Ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte det allt för mycket. De halvtorkar och blir segt under tiden man målar och sen tar det evigheter innan det blir helt torrt. Ingen favorit med andra ord, men det funkar. Men jag ska ändå köpa mig ett nytt någon dag.

Ovanpå det målade jag ett vitt skimmerlack

"Wonder nail" från Isadora i färgen Magic frost

Men jag tyckte det såg lite grått och tråkigt ut så jag tog ett rosa skimmerlack ovanpå det

"Wonder nail" från Isadora i färgen Brilliant lily

Jag vet inte om man fortfarande kan få tag på lacken från Isadora, då jag köpte dem för länge sen.
Men det funkar ju med andra också.


Kommentarer
Postat av: elin

men vaddån fin? är du knäpp du ska inte vara avis för någonting. du har fina ögon, och en söt liten näsa och stora plutiga läppar. så tyst på dig! alla är heta ;) <3

2009-04-19 @ 19:11:25
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: elin

klart man vill! och du är superduper fin och jag vet att jag absolut inte är den enda so tkr det. :)

2009-04-29 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0