Färg i tillvaron!

Tusan vad det aldrig blir att jag sminkar mig. Men idag när jag satt ute i solen och fikade med mina små sötkompisar så kollade jag i nikes sminkväska där hon hade Id smink, det är något som jag skulle vilja ha. Så när jag satt och kollade så kliade det i mina sminkfingrar och då ville nike att jag skulle sminka henne. Så jag hämtade mina ögonskuggor och lite annat kul och sminkade henne ganska naturligt med brunt, vitt och rosa. Väldigt fint blev det, jag har tyvärr ingen bild på det men kan göra om det någon annan gång då hon kan få agera modell också.

Men när jag ändå var i farten så sminkade jag mina ögon i två olika färgglada sminkningar.

 Här va den ena. Grönt i inre ögonvrån och lila i yttre, inte så avancerat men ändå väldigt fint tycker jag. Dock är mitt öga inte så snyggt på bilden men skit i det.

 Nike fick välja färger till den andra och då blev det, ljusrosa i inre ögonvrån, därefter en knallrosa som övergick i en jätte fint lilablå färg som tillsist avslutades i mörkblått, under ögat la jag min favorit skugga som är limegrön och AS snygg!


Kanske blir något coolt imorn också då jag vill ha något färgglatt på skolan också, vi får se.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

så jävla snyggt! :D

2009-04-29 @ 22:24:08
URL: http://lovajsaa.webblogg.se/
Postat av: sara

Det blev jätte fint :)

2009-05-09 @ 12:12:45
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0